Thursday, January 27, 2011

SAYA BUDAK BARU!!!

Assalamualaikum.....
Salam diberi tanda aku baru buat blog ni!!!
muehehehe...apa khabar saudara dan saudari marilah meluangkan masa anda semua dgn memulas2 mata kalian dlm blog aku ni...
Dah lame aku dgr pasal BLOG!!!tp 1 bnde pon aku x tau???
so apakah itu blog???
alaaaaa standart la dak umo 13 tahun baru nk tau hahaha (aku bkn bdk 13 thn ok)
tapi skang da besaw pandai2 la ambk taukan...
selepas Sing Up utk blog ni sampai sepet mata memandang skrin laptop dan mengisi format2 utk blog ni akhirnya terhasillah blog aku ni tanpa gangguan dan dosa2 yg keluar drpd mulut ni
sedangkan "ssh gile nk format bnde ni nasib baik x mencarut pfffttt"
kirekan aku mcm baru lahirkan first baby la konon...(TAHNIAH!!!)
memandangkan tgn ni da gatal sampai merepek dan melalut jd utk mengenali diri PARI-PARI PELANGI
rajin2 la lyn blog ni k...
andai melalot dan tidak menarik harap dimaafkan kerana blog ini bertujuan utk aku meluangkan masa berceloteh dan bercerita mengenai dunia aku sendiri...
0_o

No comments:

Post a Comment