Friday, January 28, 2011

Coklat Oh Coklat...



Assalamualaikum...
Salam diberi utk hari ni!!!
kalian sume suka x mkn COKLAT???
mst kowng suke n klu blh x mau share dgn sape2 kan...
btl x???hahaha...
tp aku ni lain sikit...ade je duit beli COKLAT byk2 lps 2 kemut plak 2 nk share dgn adk2
hahaha...da mmg dari kecik lagi pangai aku mcm 2...
so dgn muke yg happy n mulut yg gatal nk mkn COKLAT ni aku telan la sepuas2nya
TAPI!!!ternyata kudratku utk telan sume x kesampaian jd aku simpan la COKLAT 2 dlm bilik...
1 hari kemudian COKLAT 2 x terusik...1 minggu kemudian Coklat 2 aku pandang je....1 bulan kemudian Coklat 2 masih ade lagi dlm bilik n masih tidak ku salurkan ke dlm perut ni sampai la aku beli yg baru...
hahaha...2 la pangai aku yg suke sgt simpan sampai COKLAT 2 x laku lagi...patutnye share2 la dgn adk2 ni x kemut sgt so maaf la ye...
bukan setakat COKLAT je tp mcm2 bnde aku slalu wat mcm 2...
so kpd kowng sume klu ase x larat 2 kongsi2 jela k...
nnt ade org mara...
jgn jd mcm aku!!!hahaha...
0_o

No comments:

Post a Comment