Saturday, January 29, 2011

NOVEL...



NOVEL....
ape pendapat kowng mengenai NOVEL???(kpd si gila novel je ok)
emm jikalau aku diberi waktu lapang n boring xdek koje...ini lah kojenye iaitu changing 2 becoming THE NOVEL READER!!!hahaha
agaknya da bape BUAH BUKU kowng melebarkan airis mata ni dgn membaca NOVEL???
hahaha mungkin kowng ade jawapannye...jd disini aku ingin bertanya dan berangan la ok!!!
sume owg tau watak utama kpd sebuah NOVEL sewajibnya dan seboleh2nya ialah seowng PEREMPUAN....
BETUL TAK???
jd apabila aku berangan ingin menjadi seperti penulis terkenal mcm ANIS AYUNI...
aku rase mcm nk hasilkan sebuah NOVEL yg watak utamanya ialah seowng LELAKI...
waaaaaaaaahhhhhh kagum x???muahahaha....
aku nk LELAKI 2 jd watak utama sbb aku ase x adil kalau kita x huraikan ape sebenarnya perangai,isi hati n mcm2 lagi mengenai LELAKI...dlm NOVEL slalu kita baca PEREMPUAN 2 sifat die mcm tu,mcm ni n mcm2 yg kita baca sbb mungkin kita dpt rasakan tp klu LELAKI???
aduh!!!ssh gile kite nk faham downgkan....
aku rase kowng Si Gila Novel ni mst nk tau kehidupan LELAKI sbb downg ni pndai cover (termasuk cover macho) hahahaha...
bagi aku menarik sgt2 kalau ade plak penulis NOVEL terbaca blog aku ni n trs pecahkan kepala downg mengahasilkan NOVEL mengenai kaum ADAM ni (TABIK SPRING LA WEI!!!)
maaf lah kalau aku merepek n x logik menaip topik yg mcm ni tp SERIUSLY!!!ni lah idea n angan2 aku bile aku bukak blog...
0_o

No comments:

Post a Comment