Wednesday, October 17, 2012

KRIK KRIK KRIK

Azan Maghrib Berkumandang dgn pantas aku tutup radio n capai laptop aku utk Entry blog ni...
pejam celik...pejam celik...dah lame aku x update apa2 dekat sini...
Idea ade tapi malas pnye pasal aku tangguhkan sampai laaaa niii...
drama,memory,kisah suka dan duka semuanya terjadi sebelum aku akan click button SAVE
eemmm dunia dunia macam2 terjadi takut plak aku rase...
tapi ALHAMDULILLAH perubahan dalam hidup aku sebagai mahasiswi berubah sedikit demi sedikit...
bukan ke arah NEGATIVE ye sahabat tapi ke arah FEMININ sedikit muahahahaha...
teruk prangai...semua ni harusku ucapkan TERIMA KASIH kepada roomates aku REEN dan FATEEN !!!
(macheh sahabab!!! tunduk hormat saatttt)
kawan2 yang lain (mmbr bilik yg lain) ALHAMDULILLAH kiteowng da rapat gile mcm adik bradik...semua ni gara-gara satu peristiwa yg x akan kami semua lupakan...pasai pa?? ahahaha nnt kan story seterusnyaaaa heeeeeee 
~ TO BE CONTINUE ~


No comments:

Post a Comment