Monday, October 22, 2012

Ini Hari !!!

Perkara WAJIB akan aku lakukan bile on laptop ialah facebook n twitter !!!
hohoho kire 2 benda ni adalah perkara harian aku bile aku bosan, bosan n bosan ^_^
hari ni serius aku pening sebab event yang sepatutnya jadi final project jadi mcm haram kejadah plus assgmnt untuk marketing aku x bergerak-gerak...sebab ape?aku pon x tau laaaaa....idea dah ade tapi tu lah...nak pulak harapkan member ppuuuffttt mmg x jalan la wei...owh owh owh alang-alang update blog ni 
saya anak SAM ingin mengucapkan selamat jalan kepada makcik n pakcik ku yang baru je pagi tadi bergerak terbang ke MEKKAH wwweeeeee (doa-doakan kami disini semua ok hehehe)
insyaallah satu hari nanti akan ku ke sana menunaikan rukun islam...
eemmm dah pukul 1.49 a.m aku rase mengantok pon ade jgk but klu aku tidur cnfrm2 x pejam mata plak...aadduuhhhh esok dah la subuh2 gerak shah alam then menghadap dgn lecture2 psl project n assgmnt...(Ya ALLAH kembalikan la aku yang dulu !!!).
i think that all for today...good night peeps -_-

No comments:

Post a Comment