Monday, April 9, 2012

FIRST UPDATE FOR THIS YEAR!!!

ASSALAMUALAIKUM
rasanya dah banyak SESAWANG dekat dlm blog aku ni hehehe...
lama la jgk x post what ever..
emm now aku dah habis sem 3 and dah nak masuk sem 4 huhuhuhu
kira dah nak genap setahun aku blajo kat sini...
ALHAMDULILLAH...
rezeki ALLAH
aku sem 3 ni pindah dok uma baru kat sek 7..
semuanya ok and orang rumah pon ok jgk...
plus berkenalan plak dengan jiran2 n kiteowng jadi RAPAT sangat2
kire BEST FRIEND forever laaaaa
sumpah semuanya TERBOIK!!!
BONDA,NYONYA,YAI,ACAP,AMI,NABIL,APIZ n KREM...
ni name2 dak2 jguh bdmntn plantinum hahaha
just main bdmntn je kiteowng knl each other n close together..
aku pindah sana pon dgn eja <3 n ALHAMDULILLAH dpt kenalan baru...
walaupon byk story n drama but semuanya x terlalu lama...
aku mohon ALLAH dpt panjangkan hubungan persahabatan aku dgn deowng smpai akhir hayat...
heeeeeee so thats all for today...xdek cerita pape sgt pon..hehehe hope ade masa lagi utk update =3

1 comment: