Tuesday, November 29, 2011

STADIUM BUKIT JALIL...

Tanggal 27/11/2011 aku dan mmbr aku gerak ke STADIUM BUKIT JALIL pada pkol 5 ptg.
pada hari itu perlawanan antara MALAYSIA dan BAHRAIN akan dilangsungkan...
walaupon cuaca x menentu tp semangat TANAH TUMPAHNYA DARAHKU ini..amai yg berkunjung utk menyaksikan perlawanan MALAYSIA!!!!
aku sampai disana kami seperti biase ambil gambar dan tggu sehingga pukul 8 mlm
hujan mula membasahi bumi...kami berjalan dgn laju utk sampai ke tempat duduk heeeeeeeee
ok kat dlm stadium sumpah ramai gile...
aku n mmbr aku duduk dgn budak2 ULTRAS!!!!
mmg best gile sorak pasukan MALAYSIA ppeeerrggghhhhhhhhh...
tp apakan daya MALAYSIA tumpas ke tangan BAHRAIN dgn jaringan 3-2...
sumpah sedih gile tapi xpe mungkin malam tu bukan rezeki MALAYSIA...
eemmm sodih aku tengok APEK benggang dkt tiang gol...
so after game kiteowng berkumpul n tggu smpai hujan reda...
smpai je ke destinasi kiteowng g melantak sbb kebulur dri ptg x mkn2...bayangkan waktu tgh mkn tu da pkol 1 lbh...
ssoooo insyaallah next game aku n mmbr aku turun sekaki weeeeeeeeeeeeeeeee 

GO MALAYSIA GO!!!

No comments:

Post a Comment