Wednesday, July 6, 2011

CUPCAKES!!!

hari yg mendung...bumi dibasahi hujan2 yg riang...
aku dok termenung di birai tingkap sambil memegang secawan MILO panas...
eeemmmm ppeerrrhhhhh layan habis waktu tu...
akibat cacing didalam perut bermain pancaragam..aku memutuskan utk BERBAKING!!!
CUPCAKES telah menjadi jawapan muktamat kepada segala makanan yg hendak aku masak
huhuhuhu...berlari-lari anak aku kesana sini mencari buku resipi...akhirnya dlm 15 minit termasuk sediakan bahan mentah aku da GET READY utk berperang di dapur (ade x gaya JAGUH KAMPUNG!!!)
so dgn gaya aku memasak mcm HELLs KITCHEN rumahku dipenuhi dgn haruman CUPCAKES flavor VANILA (yummy2)
siap dikeluarkan melalui oven OMAK ku...aku biarkan bnde tu sejuk n then baru aku hiaskan dgn CREAM CHEESE on the top....pppeeerrrhhhhhh 
"sekarang ni aku menelan air liur dohhhh bila post bnde ni"
then bile da TIP TOP aku decorate CUPCAKES ni 
dgn lafas BISMILLAH...
aku menelan 1 persatu CUPCAKES tersebut...
hahaha....
jadi berguna jgk aku untuk 1 hari yg membosankan ni....
tuuuuu jeeeeee kkiiisssssaaaaahhhhhnnnyyyyaaaaa...


 
 yg ni dlm oven tunggu 20 minit baru masak....(sambil tunggu layan lagu LANDON PIGG)

 hhhhaaaaa da siap ponnn....nmpkkan kegebuaan cake aku ni!!!!(pandai anak mak masak)




then ni  laaaaa hasilnye bile da decorate....
TIME TO EAT!!!

No comments:

Post a Comment