Saturday, July 16, 2011

ADA APA DENGAN CINTA?

bile duduk uma bosan2 ni aku kemas2 la bilik jap...
tibe2 aku jumpa CD zaman tok kadok dulu huhuhu

ADA APA DENGAN CINTA?
 
peerrhhhhh layan jap la kan cerita ni huhuhu...
seperti biase cite mcm ni ade happy,sedih n mcm2 lg...
but 1 je yg paling3 aku suka sgt2 pasal cerita ni ialah mengenai PUISI nya...
eemmm rasenya kowng tau kot...hehehe....jom layan...

Read This

Ku lari ke hutan
Kemudian menyanyiku
Ku lari ke pantai
Kemudian teriakku
Sepi...sepi sendiri aku benci
Aku mahu bingar...aku mahu di pasar
Bosan aku dengan penat
Dan enyah saja kau peka
Seperti berjelaga jika ku sendiri
Pecahkan saja gelasnya
Biar ramai...biar bergaduh sampai gaduh
Aihh...ada malaikat menyulam jaring labah-labah
Belang
Di tembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja locengnya
Biar terdera
Atau aku harus lari ke hutan
Belok ke pantai?

3 comments:

  1. wahhh...gee suka sajak nie...ada apa dengan cinta...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahaha thnks a lot gee....
    rase segan la plak tbe2 ade org lain suke (pipi mula kemerahan hahaha)

    ReplyDelete
  3. Salam dear,

    Terima kasih diatas sokongan anda....;-)

    p/s: Kirim salam sayang dekat ur mum and selamat berpuasa...;-P

    ReplyDelete