Wednesday, June 22, 2011

MEMORI

HELLO...
emm igt x mase kecik2 dulu semua benda kita dpt kan...
time 2 perasaan SERONOK,BAHAGIA n mcm2 la kita rasakan...
huhuhu hari ni aku x tau knp aku terkenangkan waktu2 aku masih kecik (dak2 hingusan)
bile pergi kat 1 kedai ni n ternmpk la pelbagai PERMAINAN...
semua nafsu muncul...nk yg tu la n nk yg ni la..bile x dpt mula la timbul plan KEJAHATAN iaitu menangis x pon wat bising dkt itu kedai!!!
hahaha BUDAK2...
bila da dpt kedekut nk mampos share n bg pinjam kat owg lain sbb semua 2 AKU YG PNYA...(kau ada??)
tp bila da besar mcm GAJAH ni xdek la perangai mcm 2 lg...(klu ade dah lame kne pijak wwwooooo)
but best pe bila aku kenang waktu jatuh basikal,main2 dgn kwn2,gaduh kat skola,kongsi duit nk beli air la,ponteng skola,kne mara n mcm2 lg la...walaupon ade rase sedih,mara tp last2 kita ketawa...sbb semua 2 kenangan...waktu x dpt berputar tp fikiran kita blh mengimbas kembali detik2 tu suma...
tgk la dulu AYAH  n MAMA nk tgk aq merangkak lepas 2 berjalan bila da bertahun2 berjalan aq berlatih bermain basikal...standart la klu jatuh basikal luka sana sini huhuhu...mula2 4 roda lepas tu 2 roda...
then lepas basikal n da meningkat remaja AYAH n MAMA tgk aq bwk motor n up sikit drive  kereta...hahahaha betapa cepatnya masa n betapa cepatnye aku membesar belajar ape yg AYAH n MAMA
aku buat dlu...insyaallah 1 hari nnt aku akan mengambil alih tugas2 mereka utk yg akan dtg...

akanku simpan memori terindah ini dan ceritakan kepada anak2ku mengenai diriku sewaktu ketika dahulu...
perasaan itu tidak dpt ku lupakan walaupon ianya telah berlalu...
justeru, aku ingin lalui hidupku ini dgn penuh kenang agar perkara ini dpt aku kongsi kepada KALIAN semua...

ASSALAMUALAIKUM  =]

2 comments:

  1. hai :)

    thanks baca aku punya blog haha. bodoh2 je post tu semua. kau baca label yg mana ni? jgn kata dear fullmoon ;p haha. nama label tu dulu "vavivavi" sebenarnya.

    thanks tau. sorry aku tak jumpa chatbox. haha

    ReplyDelete
  2. most welcome...emm agak2 label yg mane satu ek???hahaha...

    its ok...aku baru nk berjinak2 dlm blogger so mmg smpai ke subuh la ko cri chatbox aku nntkan...heeee bnde ni sume still in proses...so sorry ade yg terkureng (>_<) (buta IT bai!!!!)

    ReplyDelete