Wednesday, April 27, 2011

Mr.BROWN EYES...

Hai there...
dah lame gile x update blog aku ni jd merepek kan...
hahaha...emm ade something yg aku nk create kat sini...
ianya mengenai Mr.BROWN EYES...huhuhu...
segan nk letak name penuh yg telah diberi so just hint2 nick name jela yg aku sanggup...
emm die ni kire senior aku la...walaupon bukan in a same school...
aku tertarik dkt die buat pertamakalinya bile aku nmpk die n bertentangan dgn MATA die...
disebabkan kes 2 lah aku gelarkan die Mr.BROWN EYES...
pangai die sumpah mcm budak2...but jauh dlm hati die...seriusly die sweet like a CANDY!!!
hahaha...KAMU SUDAH ANGGAU SAMA ITU BUDAK!!!
die x tau pon yg aku minat dekat die...aku x kesah sbb biarlah hati ni dan atas sana sja yg tau... 
sbb aku ni suke sgt pendam something...malu kot klu die tau...habis la lg MERAH pipi ni!!!
oh TIDAKKKK...hahaha...so i must be carefull went i meet with him...(sowi ENGLISH broken habis!!!)
-___-

No comments:

Post a Comment